Manfaat Vitamin C Shaklee

Selain face mask dan hand sanitizer, vitamin C pun menjadi rebutan ketika musim Covid-19 ni sampai 10,000 botol vitamin C Shaklee terjual dalam masa 30 minit je.


Kenapa ramai sangat orang cari vitamin C ni terutamanya bila wabak pandemik covonavirus Covid-19 ni mula menular dengan lebih cepat ke seluruh dunia? 

Ini adalah kerana vitamin C mampu menguatkan imuniti badan agar badan berfungsi dengan lebih baik. Selain itu vitamin C berfungsi sebagai "Natural Killer Cell", dapat menghalang pembiakan virus dan menghancurkan sel yang telah dijangkiti virus.


Nadia Brian salah sorang daripada rakan artist Kakika pun turut consume Vitamin masa Nadia positive Covid 19 last week

 Vitamin juga penting utk ibu ibu mengandung, one of my followers stop during pregancy cause she thought tak boleh consume tapi tekaan dia meleset sbb dia start bersin bersin semula



Keistimewaan Vitamin C Shaklee

- 1 tablet Vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7.5 biji oren

 - Shaklee menghasilkan Vitamin C yang PERTAMA berasaskan tumbuhan dengan menggunakan teknologi " Sustained Release Delivery System ".  Maksudnya, 1 tablet Vitamin C ini akan "release" atau membebaskan 100mg setiap 1 jam selama 5 jam.

- Vitamin C Shaklee adalah produk semulajadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung. Sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.


Manfaat vitamin C



Berminat Jadi Pengedar Shaklee?


Berminat nak jadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai, jana pendapatan sampingan, serta banyak manfaat lain?

Jom sertai team business Kakika, Team Rising Star yang mempunyai kelas aktif, kelas online percuma dengan masa yang flexible, dan group-group support Whatsapp, Telegram, dan FB.

Jadilah pengguna yang bijak iaitu dengan menyertai kami di Shaklee. Korang akan dapat penjimatan dari 5% sehingga 25 %.

Korang boleh mendaftar sendiri sebagai agent Shaklee DISINI atau jika anda ada sebarang pertanyaan atau kekeliruan berkaitan dengan pendaftaran ahli anda boleh terus hubungi Kakika supaya Kakika boleh help you out.

Team Kakika boleh  COD VITAMIN  SHAKLEE DI KAWASAN BERDEKATAN DALAM NEGERI SELANGOR DAN KUALA LUMPUR.

Korang boleh dapatkan produk Shaklee terus daripada Kakika. Msg je Kakika untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee.


Shaklee Business Builder

#TeamKakika
SMS/Whatsapp: 0103538384
FB Page: Shaklee by Kika Mohd
Personal FB: Kika
Instagram: Kikamohd










 

Comments

Popular posts from this blog

Bernam Nature Hut , “private campsite” yang menarik di Tanjung Malim Perak

decor dari?

Pengalaman camping bersama anak anak di GG Retreat - Kika Mohd